Customer Support Medewerker

€2500-€3500
40 uur (fulltime)

Wie zijn wij?

Tigris is dé scale-up in uitzendprocessen. In 2017 zijn we begonnen vanuit een visie voor de uitzendbranche, moving you beyond matching. Zo bieden we nu een all-in-one oplossing die jobmarketing, recruitment, operations en payrolling samenbrengt binnen één platform, ontwikkeld op het beste CRM-systeem ter wereld: Salesforce. Door onze continue innovatie en een groeiend team zijn we de uitzendwereld aan het transformeren.

Bij Tigris zijn we trots op ons platform, en terecht. Het slaat aan en we groeien snel, en dat is precies waarom we op zoek zijn naar een flex payroll specialist om ons team te versterken. Als een jong en innovatief techbedrijf uit Sliedrecht, zijn we bezig de flexbranche te veroveren met een totaaloplossing die unmatched is in de branche. We zijn een team dat nauw samenwerkt en gedreven wordt door de dynamiek van de flexbranche.

En hier komt jij in beeld. Als customer support medewerker bij Tigris krijg je de kans om deel uit te maken van deze scale-up, welke echt het verschil maakt in de flexbranche. Je werkt hecht samen met de gebruikers, ontwikkelaars en leveranciers om de functionaliteiten en de kwaliteit van de systemen te waarborgen. De ins en outs van payrolling, en front- en backoffice binnen de flexbranche is voor jou bekend terrein. Is dit nog niet het geval? Geen probleem, wij helpen je hierin te ontwikkelen. Hierdoor blijf jij groeien in je kennis en kunde om een steeds betere supportheld te worden. Samen met je overige collega’s van het customer support team zorg jij voor een ultieme klanttevredenheid.

Wie ben jij?

Jij bent analytisch en ziet snel verbanden. Je kunt goed zelfstandig werken, en dankzij je creatieve mindset weet je waardevolle procesverbeteringen toe te voegen aan het team. Met je HBO-werk- en denkniveau is geen uitdaging voor jou te groot! Samen zijn we verantwoordelijk voor de groei die we doormaken met Tigris. Met jouw aanwezigheid weet je humor en gezelligheid mee te brengen op kantoor, want werkgeluk is voor ons erg belangrijk!

"Customer support is niet slechts een afdeling, het is een mentaliteit. Het gaat niet alleen om het beantwoorden van vragen, maar ook om het creëren van positieve ervaringen en het opbouwen van langdurige relaties met onze klanten."

Wat ga je doen?

Samen met je team zet jij je volledig in om de aanvragen van de klanten naar tevredenheid te beantwoorden. Dit doe je door je sterke communicatieve vaardigheden in te zetten, in combinatie met je klantgerichte denkwijze. Elke dag zorg je ervoor dat de klant accurate en tijdige informatie ontvangt over hun aanvraag. Zijn de aanvragen complexer? Dan weet je ze op te lossen in samenwerking met andere teams, zoals bijvoorbeeld het consultancy team. We zullen niet ontkennen dat het soms hard werken is, omdat de groei van ons bedrijf ook druk met zich meebrengt, maar des te leuker is het om de werkweek met een voldaan gevoel af te sluiten tijdens de vrijdagmiddagborrel met je collega's!

 

“Kop in the cloud, poten in de bagger!

 

Wat bieden wij?

Stap binnen bij onze uitdagende en dynamische werkomgeving als innovatie scale-up; elke dag is anders! Wat wel elke dag hetzelfde is, is een gezellige en verzorgde lunch en de opbouw van een aantrekkelijk pensioen! Naast genoeg ruimte voor persoonlijke groei en ontwikkeling in je vakgebied, bieden we je vakantiegeld en 25 vakantiedagen per jaar. De rest van de dagen werken we samen met een inspirerend team van professionals op kantoor aan de toekomst van flex! Werk je mee?

 

 

 

 

Sluit je aan bij ons customer support team!

 

Wil je bijdragen aan de ontwikkeling van ons platform en samen met ons meegroeien? Neem dan contact met ons op via 085-1051650. Je kunt vragen naar Tim Nieuwenhout.

 

ben jij straks deel van ons Team?

Stuur ons je sollicitatie!

Wil je weten wat we met jouw gegevens uit dit formulier doen? Lees dan onze privacyverklaring.

Terug naar overzicht