Customer Support Medewerker

Wij van Tigris - het slimme all-in-one platform voor de flexbranche - hebben een nieuwe vacature voor IT Customer Support Medewerker in Alblasserdam. We zijn een scale-up en zijn flink aan het uitbreiden. Poten in de bagger, kop in de cloud: je vertaalt inhoudelijke vragen over onze software naar technische oplossingen of werkinstructies voor onze klanten.

Tigris is een jong en innovatief techbedrijf uit Alblasserdam. We zijn de flexbranche aan het veroveren met een totaaloplossing die uniek is in de branche. Ons platform gaat verder dan welke software-aanbieder ook in de markt. Onze software is hét core systeem waar onze klanten mee werken, dus in jouw rol als IT Customer Support Medewerker maak je een belangrijk verschil in het succes van onze klanten. De drijvende kracht achter ons succes? Ons team!

Jouw werk

  • Support van Tigris klanten bij al hun technische vragen;
  • Klanten voorzien van kristalheldere oplossingen en adviseren over optimaal gebruik van de software;
  • Werken met ons ticketing systeem Zendesk en loggen van bugs voor ons development team in Jira;
  • Nabellen van klanten om te checken of de geboden oplossing de juiste was;
  • Intern suggesties doen voor verbeteringen in de software; je bent de schakel tussen klant en techniek;
  • Ondersteunen bij de inrichting van de software voor nieuwe klanten;
  • Dagelijks overleg met jouw support collega’s en wekelijks overleg met jouw teamlead.

Jouw skills

  • MBO+/HBO werk- en denkniveau;
  • Analytisch denkvermogen en een oplossingsgerichte mindset;
  • Tech-savvy en bij voorkeur ervaring met Salesforce (Zo niet? Dan leiden we je op!);
  • Ervaring binnen de ICT is een pré;
  • Je bent instaat om snel te leren en dingen op te pakken;
  • Goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Ervaring in een support functie is een pré, bijvoorbeeld bij een (online) helpdesk/servicedesk.

Wat wij te bieden hebben

  • Salaris van IT Customer Support Medewerker tussen de € 2.000 en € 3.000 bruto per maand, afhankelijk van opleiding en ervaring;
  • Vanaf werkdag één een onboarding waarin je Tigris en onze verschillende afdelingen leert kennen;
  • Dagelijks gratis lunch op kantoor en de werkweek afsluiten met een vrijdagmiddagborrel;
  • Doorgroeimogelijkheden naar een senior functie op support of een fulltime consultant rol;
  • Laptop van de zaak en alle vrijheid om zelf je werkdag in te delen;
  • Parttime of fulltime? Zeg het maar! Werktijden van 08:30 uur tot 17:30 uur.

 

ben jij straks deel van ons Team?

Stuur ons je sollicitatie!

Wil je weten wat we met jouw gegevens uit dit formulier doen? Lees dan onze privacyverklaring.

Terug naar overzicht