Customer Supporter

Vacature

Ben jij een echte aanpakker en heb jij affiniteit met technologie? Dan is Tigris is opzoek naar jou! Wij zoeken namelijk een nieuwe medewerker customer support. Je wordt verantwoordelijk voor eerstelijns support voor de klanten van Tigris. Poten in de bagger, kop in de cloud: je kunt het verhaal of issue van de klant vertalen naar een technische oplossing of werkproces. Dit alles doe je uiteraard met uitstekende communicatieve en oplossingsgerichte vaardigheden.

Jouw werk

  • Jij weet van een verhaal van de klant toe te treden tot de kern en dit te vertalen naar werkprocessen;
  • Je bent verantwoordelijk voor het oplossen van eerstelijns technische problemen of klachten van klanten;
  • Het adviseren van klanten over mogelijkheden en oplossingen die Tigris kan bieden. Het is van belang dat je je hiervoor verdiept in de organisatie;
  • Jij bent de schakel tussen de klant, de commerciële buitendienst en de interne afdelingen om (administratieve) processen optimaal te laten verlopen. Klanttevredenheid speelt hierbij een belangrijke rol;
  • Het opstellen van interne en externe rapportages;

Jouw skills

  • MBO+/HBO werk- en denkniveau;
  • Ervaring binnen de ICT is een pré;
  • Je hebt bij voorkeur ervaring met Salesforce (pré);
  • Uitstekende kennis van en ervaring met Office 365;
  • Je bent instaat om snel te leren en dingen op te pakken;
  • Goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Ervaring in een support functie is een pré, bijvoorbeeld bij een (online) helpdesk/servicedesk.

Wat wij te bieden hebben

  • Een marktconform salaris (afhankelijk van ervaring);
  • Een informele werksfeer en korte lijnen: Een team waar gezelligheid en productiviteit samen gaan;
  • Je mag samen met ons herrie maken in de markt door o.a. het bezoeken van beurzen, events en congressen gerelateerd aan de recruitment/flexbranche;
  • Vrijheid en verantwoordelijkheid gaan hand in hand - Je eigen taken indelen, maar ook eigen verantwoordelijkheid pakken voor die taken;
  • De start up/scale up mentaliteit van Silicon Valley, maar dan in Alblasserdam;
  • Het behalen van Salesforce-gerelateerde certificaten behoort tot de opleidingsmogelijkheden.
ben jij straks deel van ons Team?

Stuur ons je sollicitatie!

Wil je weten wat we met jouw gegevens uit dit formulier doen? Lees dan onze privacyverklaring.

Terug naar overzicht