€3500 - €4500
40 uur (fulltime)
Wie zijn wij?
Tigris is dé scale-up in uitzendprocessen. In 2017 zijn we begonnen vanuit een visie voor de uitzendbranche, moving you beyond matching. Zo bieden we nu een all-in-one oplossing die jobmarketing, recruitment, operations en payrolling samenbrengt binnen één platform, ontwikkeld op het beste CRM-systeem ter wereld: Salesforce. Door onze continue innovatie en een groeiend team zijn we de uitzendwereld aan het transformeren.
Bij Tigris zijn we trots op ons platform, en terecht. Het slaat aan en we groeien snel, en dat is precies waarom we op zoek zijn naar een consultant om ons team te versterken. Als een jong en innovatief techbedrijf uit Alblasserdam, zijn we bezig de flexbranche te veroveren met een totaaloplossing die unmatched is in de branche. We zijn een team dat nauw samenwerkt en gedreven wordt door de dynamiek van de flexbranche.
En hier komt jij in beeld. Als Customer Success Manager bij Tigris krijg je de kans om deel uit te maken van deze scale-up die écht het verschil maakt in de flexbranche. Jij bent een gedreven professional met een passie voor sales en een scherp inzicht in de flexmarkt. Jouw belangrijkste doel is het opbouwen van sterke klantrelaties en het behalen van commerciële successen! Samen met het team werk je aan het vergroten van ons klantenbestand en het realiseren van de groeiambities.
Wie ben jij?
Jij bent commercieel ingesteld, proactief en communicatief sterk. Met je ervaring - bij voorkeur in de uitzend- of flexbranche - weet je precies hoe je verkooptrajecten moet aanpakken en afsluiten. Je hebt een rijbewijs B, zelfstandige werkhouding en weet hoe je strategische salesplannen succesvol uitvoert. Jouw aanpak zorgt ervoor dat onze klanten niet alleen tevreden zijn, maar dat ze ambassadeurs worden van het Tigris platform.
Wat ga je doen?
- Actief benaderen van potentiële klanten en uitbreiden van het klantportfolio;
- Strategische salesplannen uitvoeren;
- Presenteren van onze diensten en oplossingen aan klanten en prospects;
- Actief samenwerken met overige collega’s om gezamenlijke doelen te behalen;
- Rapporteren van trajecten en voortgang in resultaten aan de COO.
“Kop in the cloud, poten in de bagger!”
Wat bieden wij?
Stap binnen in onze uitdagende en dynamische werkomgeving als innovatieve scale-up. Geen dag is hetzelfde! Wat wel elke dag hetzelfde is, is de goede sfeer, een gezellige verzorgde lunch en een aantrekkelijk pensioen.Daarnaast krijg je:
- Een uitdagende en afwisselende functie binnen een groeiend bedrijf met een familiair karakter
- Aantrekkelijk salaris en 25 vakantiedagen
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een leaseauto, mobiele telefoon en laptop
- Ruimte voor persoonlijke groei en ontwikkeling in je vakgebied
- Een collegiale en informele werksfeer waar een vrijdagmiddagborrel een belangrijk onderdeel van is
Sluit je aan bij ons Customer Success team!
Wil je bijdragen aan de ontwikkeling van ons platform en samen met ons meegroeien? Neem dan contact met ons op via 085-1051650. Je kunt vragen naar Tim Nieuwenhout.